Bieito gaat aan de haal met Aida in Basel
Met gewelddadige beelden en massahysterie op het toneel doet de Catalaanse regisseur Calixto Bieito Verdi’s opera Aida en het publiek in Basel geen plezier. Zelfs goede zangers als Michelle de Young kunnen de voorstelling niet interessant maken. Net zo min als de muziek.
Bieito gaat aan de haal met Aida in Basel
Met gewelddadige beelden en massahysterie op het toneel doet de Catalaanse regisseur Calixto Bieito Verdi’s opera Aida en het publiek in Basel geen plezier. Zelfs goede zangers als Michelle de Young kunnen de voorstelling niet interessant maken. Net zo min als de muziek.
Bieito gaat aan de haal met Aida in Basel
Met gewelddadige beelden en massahysterie op het toneel doet de Catalaanse regisseur Calixto Bieito Verdi’s opera Aida en het publiek in Basel geen plezier. Zelfs goede zangers als Michelle de Young kunnen de voorstelling niet interessant maken. Net zo min als de muziek.
Bieito gaat aan de haal met Aida in Basel
Met gewelddadige beelden en massahysterie op het toneel doet de Catalaanse regisseur Calixto Bieito Verdi’s opera Aida en het publiek in Basel geen plezier. Zelfs goede zangers als Michelle de Young kunnen de voorstelling niet interessant maken. Net zo min als de muziek.
Bieito gaat aan de haal met Aida in Basel
Met gewelddadige beelden en massahysterie op het toneel doet de Catalaanse regisseur Calixto Bieito Verdi’s opera Aida en het publiek in Basel geen plezier. Zelfs goede zangers als Michelle de Young kunnen de voorstelling niet interessant maken. Net zo min als de muziek.
Bieito gaat aan de haal met Aida in Basel
Met gewelddadige beelden en massahysterie op het toneel doet de Catalaanse regisseur Calixto Bieito Verdi’s opera Aida en het publiek in Basel geen plezier. Zelfs goede zangers als Michelle de Young kunnen de voorstelling niet interessant maken. Net zo min als de muziek.
Bieito gaat aan de haal met Aida in Basel
Met gewelddadige beelden en massahysterie op het toneel doet de Catalaanse regisseur Calixto Bieito Verdi’s opera Aida en het publiek in Basel geen plezier. Zelfs goede zangers als Michelle de Young kunnen de voorstelling niet interessant maken. Net zo min als de muziek.
Bieito gaat aan de haal met Aida in Basel
Met gewelddadige beelden en massahysterie op het toneel doet de Catalaanse regisseur Calixto Bieito Verdi’s opera Aida en het publiek in Basel geen plezier. Zelfs goede zangers als Michelle de Young kunnen de voorstelling niet interessant maken. Net zo min als de muziek.
Bieito gaat aan de haal met Aida in Basel
Met gewelddadige beelden en massahysterie op het toneel doet de Catalaanse regisseur Calixto Bieito Verdi’s opera Aida en het publiek in Basel geen plezier. Zelfs goede zangers als Michelle de Young kunnen de voorstelling niet interessant maken. Net zo min als de muziek.
Bieito gaat aan de haal met Aida in Basel
Met gewelddadige beelden en massahysterie op het toneel doet de Catalaanse regisseur Calixto Bieito Verdi’s opera Aida en het publiek in Basel geen plezier. Zelfs goede zangers als Michelle de Young kunnen de voorstelling niet interessant maken. Net zo min als de muziek.