HeadlineOperarecensie

-

Het Opernhaus Zürich speelde zaterdagavond (10/7) Il Barbiere di Siviglia tegen een decor van toparchitect Mario Botta. Geometrisch en zeer abstract, maar wel zo dat alle aandacht naar de ‘commedia dell’arte’ ging. De cast was wisselend van niveau, met Carlos Chausson als uitblinker.

Lees meer
HeadlineOperarecensie

-

Het Opernhaus Zürich speelde zaterdagavond (10/7) Il Barbiere di Siviglia tegen een decor van toparchitect Mario Botta. Geometrisch en zeer abstract, maar wel zo dat alle aandacht naar de ‘commedia dell’arte’ ging. De cast was wisselend van niveau, met Carlos Chausson als uitblinker.

Lees meer
HeadlineOperarecensie

-

Het Opernhaus Zürich speelde zaterdagavond (10/7) Il Barbiere di Siviglia tegen een decor van toparchitect Mario Botta. Geometrisch en zeer abstract, maar wel zo dat alle aandacht naar de ‘commedia dell’arte’ ging. De cast was wisselend van niveau, met Carlos Chausson als uitblinker.

Lees meer
HeadlineOperarecensie

-

Het Opernhaus Zürich speelde zaterdagavond (10/7) Il Barbiere di Siviglia tegen een decor van toparchitect Mario Botta. Geometrisch en zeer abstract, maar wel zo dat alle aandacht naar de ‘commedia dell’arte’ ging. De cast was wisselend van niveau, met Carlos Chausson als uitblinker.

Lees meer
HeadlineOperarecensie

-

Het Opernhaus Zürich speelde zaterdagavond (10/7) Il Barbiere di Siviglia tegen een decor van toparchitect Mario Botta. Geometrisch en zeer abstract, maar wel zo dat alle aandacht naar de ‘commedia dell’arte’ ging. De cast was wisselend van niveau, met Carlos Chausson als uitblinker.

Lees meer
HeadlineOperarecensie

-

Het Opernhaus Zürich speelde zaterdagavond (10/7) Il Barbiere di Siviglia tegen een decor van toparchitect Mario Botta. Geometrisch en zeer abstract, maar wel zo dat alle aandacht naar de ‘commedia dell’arte’ ging. De cast was wisselend van niveau, met Carlos Chausson als uitblinker.

Lees meer
HeadlineOperarecensie

-

Het Opernhaus Zürich speelde zaterdagavond (10/7) Il Barbiere di Siviglia tegen een decor van toparchitect Mario Botta. Geometrisch en zeer abstract, maar wel zo dat alle aandacht naar de ‘commedia dell’arte’ ging. De cast was wisselend van niveau, met Carlos Chausson als uitblinker.

Lees meer
HeadlineOperarecensie

-

Het Opernhaus Zürich speelde zaterdagavond (10/7) Il Barbiere di Siviglia tegen een decor van toparchitect Mario Botta. Geometrisch en zeer abstract, maar wel zo dat alle aandacht naar de ‘commedia dell’arte’ ging. De cast was wisselend van niveau, met Carlos Chausson als uitblinker.

Lees meer
HeadlineOperarecensie

-

Het Opernhaus Zürich speelde zaterdagavond (10/7) Il Barbiere di Siviglia tegen een decor van toparchitect Mario Botta. Geometrisch en zeer abstract, maar wel zo dat alle aandacht naar de ‘commedia dell’arte’ ging. De cast was wisselend van niveau, met Carlos Chausson als uitblinker.

Lees meer
HeadlineOperarecensie

-

Het Opernhaus Zürich speelde zaterdagavond (10/7) Il Barbiere di Siviglia tegen een decor van toparchitect Mario Botta. Geometrisch en zeer abstract, maar wel zo dat alle aandacht naar de ‘commedia dell’arte’ ging. De cast was wisselend van niveau, met Carlos Chausson als uitblinker.

Lees meer
DELEN

Home