Londense Salome: wel kwaliteit, geen diepte
Kwaliteit te over, in de Salome-reprise van het Royal Opera House in Londen. De stemmen zijn goed en het orkest is overtuigend. Helaas krijgt regisseur David McVicar geen vat op de psychologische ontwikkeling van de hoofdpersonen. De echte schok blijft daardoor uit.
Londense Salome: wel kwaliteit, geen diepte
Kwaliteit te over, in de Salome-reprise van het Royal Opera House in Londen. De stemmen zijn goed en het orkest is overtuigend. Helaas krijgt regisseur David McVicar geen vat op de psychologische ontwikkeling van de hoofdpersonen. De echte schok blijft daardoor uit.
Londense Salome: wel kwaliteit, geen diepte
Kwaliteit te over, in de Salome-reprise van het Royal Opera House in Londen. De stemmen zijn goed en het orkest is overtuigend. Helaas krijgt regisseur David McVicar geen vat op de psychologische ontwikkeling van de hoofdpersonen. De echte schok blijft daardoor uit.
Londense Salome: wel kwaliteit, geen diepte
Kwaliteit te over, in de Salome-reprise van het Royal Opera House in Londen. De stemmen zijn goed en het orkest is overtuigend. Helaas krijgt regisseur David McVicar geen vat op de psychologische ontwikkeling van de hoofdpersonen. De echte schok blijft daardoor uit.
Londense Salome: wel kwaliteit, geen diepte
Kwaliteit te over, in de Salome-reprise van het Royal Opera House in Londen. De stemmen zijn goed en het orkest is overtuigend. Helaas krijgt regisseur David McVicar geen vat op de psychologische ontwikkeling van de hoofdpersonen. De echte schok blijft daardoor uit.
Londense Salome: wel kwaliteit, geen diepte
Kwaliteit te over, in de Salome-reprise van het Royal Opera House in Londen. De stemmen zijn goed en het orkest is overtuigend. Helaas krijgt regisseur David McVicar geen vat op de psychologische ontwikkeling van de hoofdpersonen. De echte schok blijft daardoor uit.
Vocaal vuurwerk in Zürcher Traviata
Tijdens het grootste volksfeest van Zwitserland, de ‘Züri Fäscht’, was afgelopen zondag een buitengewone voorstelling van Verdi’s La Traviata te zien. Een voorstelling vol vocaal vuurwerk, verzorgd door een cast om van te dromen: Renée Fleming, Piotr Beczala en Thomas Hampson.
Vocaal vuurwerk in Zürcher Traviata
Tijdens het grootste volksfeest van Zwitserland, de ‘Züri Fäscht’, was afgelopen zondag een buitengewone voorstelling van Verdi’s La Traviata te zien. Een voorstelling vol vocaal vuurwerk, verzorgd door een cast om van te dromen: Renée Fleming, Piotr Beczala en Thomas Hampson.
Vocaal vuurwerk in Zürcher Traviata
Tijdens het grootste volksfeest van Zwitserland, de ‘Züri Fäscht’, was afgelopen zondag een buitengewone voorstelling van Verdi’s La Traviata te zien. Een voorstelling vol vocaal vuurwerk, verzorgd door een cast om van te dromen: Renée Fleming, Piotr Beczala en Thomas Hampson.
Vocaal vuurwerk in Zürcher Traviata
Tijdens het grootste volksfeest van Zwitserland, de ‘Züri Fäscht’, was afgelopen zondag een buitengewone voorstelling van Verdi’s La Traviata te zien. Een voorstelling vol vocaal vuurwerk, verzorgd door een cast om van te dromen: Renée Fleming, Piotr Beczala en Thomas Hampson.