Dessay: meer dan de zoveelste nachtegaal
Natalie Dessay is één van de meest spectaculaire ‘hoge sopranen’, maar ze heeft meer in haar mars dan hoge noten en halsbrekende coloraturen, schrijft Basia Jaworski in een minidiscografie van de Franse zangeres. Dessay is één van de meest opwindende operasterren.
Dessay: meer dan de zoveelste nachtegaal
Natalie Dessay is één van de meest spectaculaire ‘hoge sopranen’, maar ze heeft meer in haar mars dan hoge noten en halsbrekende coloraturen, schrijft Basia Jaworski in een minidiscografie van de Franse zangeres. Dessay is één van de meest opwindende operasterren.
Dessay: meer dan de zoveelste nachtegaal
Natalie Dessay is één van de meest spectaculaire ‘hoge sopranen’, maar ze heeft meer in haar mars dan hoge noten en halsbrekende coloraturen, schrijft Basia Jaworski in een minidiscografie van de Franse zangeres. Dessay is één van de meest opwindende operasterren.
Dessay: meer dan de zoveelste nachtegaal
Natalie Dessay is één van de meest spectaculaire ‘hoge sopranen’, maar ze heeft meer in haar mars dan hoge noten en halsbrekende coloraturen, schrijft Basia Jaworski in een minidiscografie van de Franse zangeres. Dessay is één van de meest opwindende operasterren.
Dessay: meer dan de zoveelste nachtegaal
Natalie Dessay is één van de meest spectaculaire ‘hoge sopranen’, maar ze heeft meer in haar mars dan hoge noten en halsbrekende coloraturen, schrijft Basia Jaworski in een minidiscografie van de Franse zangeres. Dessay is één van de meest opwindende operasterren.
‘Bruisende Strauss’ mist bubbels
Het Orkest van het Oosten kondigde haar nieuwjaarsproductie van Die Fledermaus aan als een ‘bruisende Strauss’, maar volgens mij wist niet iedereen op het toneel raad met die term. Op prachtige optredens van Ilse Eerens, Peter Bording en Piotr Micinski na kwam de champagne niet echt tot bubbelen.
‘Bruisende Strauss’ mist bubbels
Het Orkest van het Oosten kondigde haar nieuwjaarsproductie van Die Fledermaus aan als een ‘bruisende Strauss’, maar volgens mij wist niet iedereen op het toneel raad met die term. Op prachtige optredens van Ilse Eerens, Peter Bording en Piotr Micinski na kwam de champagne niet echt tot bubbelen.
‘Bruisende Strauss’ mist bubbels
Het Orkest van het Oosten kondigde haar nieuwjaarsproductie van Die Fledermaus aan als een ‘bruisende Strauss’, maar volgens mij wist niet iedereen op het toneel raad met die term. Op prachtige optredens van Ilse Eerens, Peter Bording en Piotr Micinski na kwam de champagne niet echt tot bubbelen.
‘Bruisende Strauss’ mist bubbels
Het Orkest van het Oosten kondigde haar nieuwjaarsproductie van Die Fledermaus aan als een ‘bruisende Strauss’, maar volgens mij wist niet iedereen op het toneel raad met die term. Op prachtige optredens van Ilse Eerens, Peter Bording en Piotr Micinski na kwam de champagne niet echt tot bubbelen.
‘Bruisende Strauss’ mist bubbels
Het Orkest van het Oosten kondigde haar nieuwjaarsproductie van Die Fledermaus aan als een ‘bruisende Strauss’, maar volgens mij wist niet iedereen op het toneel raad met die term. Op prachtige optredens van Ilse Eerens, Peter Bording en Piotr Micinski na kwam de champagne niet echt tot bubbelen.