Operarecensie

-

De ZaterdagMatinee voerde vandaag (14/11) Debussy’s bijzondere opera Pelléas et Mélisande uit. Een uitvoering met knappe stemmen en een mooi orkest, maar ook met een matte uitstraling. Had iedereen maar zo sprekend gecommuniceerd als Oliver Zwarg (Golaud), dan was het een stuk interessanter geweest.

Lees meer
Operarecensie

-

De ZaterdagMatinee voerde vandaag (14/11) Debussy’s bijzondere opera Pelléas et Mélisande uit. Een uitvoering met knappe stemmen en een mooi orkest, maar ook met een matte uitstraling. Had iedereen maar zo sprekend gecommuniceerd als Oliver Zwarg (Golaud), dan was het een stuk interessanter geweest.

Lees meer
Operarecensie

-

De ZaterdagMatinee voerde vandaag (14/11) Debussy’s bijzondere opera Pelléas et Mélisande uit. Een uitvoering met knappe stemmen en een mooi orkest, maar ook met een matte uitstraling. Had iedereen maar zo sprekend gecommuniceerd als Oliver Zwarg (Golaud), dan was het een stuk interessanter geweest.

Lees meer
Operarecensie

-

De ZaterdagMatinee voerde vandaag (14/11) Debussy’s bijzondere opera Pelléas et Mélisande uit. Een uitvoering met knappe stemmen en een mooi orkest, maar ook met een matte uitstraling. Had iedereen maar zo sprekend gecommuniceerd als Oliver Zwarg (Golaud), dan was het een stuk interessanter geweest.

Lees meer
Operarecensie

-

De ZaterdagMatinee voerde vandaag (14/11) Debussy’s bijzondere opera Pelléas et Mélisande uit. Een uitvoering met knappe stemmen en een mooi orkest, maar ook met een matte uitstraling. Had iedereen maar zo sprekend gecommuniceerd als Oliver Zwarg (Golaud), dan was het een stuk interessanter geweest.

Lees meer
Operarecensie

-

De ZaterdagMatinee voerde vandaag (14/11) Debussy’s bijzondere opera Pelléas et Mélisande uit. Een uitvoering met knappe stemmen en een mooi orkest, maar ook met een matte uitstraling. Had iedereen maar zo sprekend gecommuniceerd als Oliver Zwarg (Golaud), dan was het een stuk interessanter geweest.

Lees meer
Operarecensie

-

De ZaterdagMatinee voerde vandaag (14/11) Debussy’s bijzondere opera Pelléas et Mélisande uit. Een uitvoering met knappe stemmen en een mooi orkest, maar ook met een matte uitstraling. Had iedereen maar zo sprekend gecommuniceerd als Oliver Zwarg (Golaud), dan was het een stuk interessanter geweest.

Lees meer
Operarecensie

-

De ZaterdagMatinee voerde vandaag (14/11) Debussy’s bijzondere opera Pelléas et Mélisande uit. Een uitvoering met knappe stemmen en een mooi orkest, maar ook met een matte uitstraling. Had iedereen maar zo sprekend gecommuniceerd als Oliver Zwarg (Golaud), dan was het een stuk interessanter geweest.

Lees meer
FeaturedOperarecensie

-

Na Salome van De Nederlandse Opera te hebben gezien, weet ik één ding zeker: nooit meer hoef ik iets van Peter Konwitschny te zien. Met zijn dwaze, platte en ook nog eens saaie regie slaat hij al de pracht van Strauss’ opera dood.

Lees meer
FeaturedOperarecensie

-

Na Salome van De Nederlandse Opera te hebben gezien, weet ik één ding zeker: nooit meer hoef ik iets van Peter Konwitschny te zien. Met zijn dwaze, platte en ook nog eens saaie regie slaat hij al de pracht van Strauss’ opera dood.

Lees meer
DELEN

Home