In 25 jaar twee keer boegeroep
Mauricio Fernández heet dan wel officieel ‘casting director’ van de ZaterdagMatinee, maar in werkelijkheid is hij een manusje-van-alles. Naast het casten moet hij heel wat kunst- en vliegwerk vertonen om telkens een seizoen in elkaar te draaien. Voor 2009/2010 staan er zes bijzondere opera’s op het programma, ieder met hun eigen verhaal.
In 25 jaar twee keer boegeroep
Mauricio Fernández heet dan wel officieel ‘casting director’ van de ZaterdagMatinee, maar in werkelijkheid is hij een manusje-van-alles. Naast het casten moet hij heel wat kunst- en vliegwerk vertonen om telkens een seizoen in elkaar te draaien. Voor 2009/2010 staan er zes bijzondere opera’s op het programma, ieder met hun eigen verhaal.
Een bruisend staaltje opéra-comique
Als je een ouverture even niet meerekent, telt het avondje opéra-comique van Barokopera Amsterdam geen enkele saaie seconde. De korte komedies van Massé en Offenbach zitten vol levendigheid en worden niet minder bruisend en op hoog niveau gezongen en geacteerd door de jonge cast.
Een bruisend staaltje opéra-comique
Als je een ouverture even niet meerekent, telt het avondje opéra-comique van Barokopera Amsterdam geen enkele saaie seconde. De korte komedies van Massé en Offenbach zitten vol levendigheid en worden niet minder bruisend en op hoog niveau gezongen en geacteerd door de jonge cast.
Een bruisend staaltje opéra-comique
Als je een ouverture even niet meerekent, telt het avondje opéra-comique van Barokopera Amsterdam geen enkele saaie seconde. De korte komedies van Massé en Offenbach zitten vol levendigheid en worden niet minder bruisend en op hoog niveau gezongen en geacteerd door de jonge cast.
Een bruisend staaltje opéra-comique
Als je een ouverture even niet meerekent, telt het avondje opéra-comique van Barokopera Amsterdam geen enkele saaie seconde. De korte komedies van Massé en Offenbach zitten vol levendigheid en worden niet minder bruisend en op hoog niveau gezongen en geacteerd door de jonge cast.
Een bruisend staaltje opéra-comique
Als je een ouverture even niet meerekent, telt het avondje opéra-comique van Barokopera Amsterdam geen enkele saaie seconde. De korte komedies van Massé en Offenbach zitten vol levendigheid en worden niet minder bruisend en op hoog niveau gezongen en geacteerd door de jonge cast.
Een bruisend staaltje opéra-comique
Als je een ouverture even niet meerekent, telt het avondje opéra-comique van Barokopera Amsterdam geen enkele saaie seconde. De korte komedies van Massé en Offenbach zitten vol levendigheid en worden niet minder bruisend en op hoog niveau gezongen en geacteerd door de jonge cast.
Een bruisend staaltje opéra-comique
Als je een ouverture even niet meerekent, telt het avondje opéra-comique van Barokopera Amsterdam geen enkele saaie seconde. De korte komedies van Massé en Offenbach zitten vol levendigheid en worden niet minder bruisend en op hoog niveau gezongen en geacteerd door de jonge cast.
Een bruisend staaltje opéra-comique
Als je een ouverture even niet meerekent, telt het avondje opéra-comique van Barokopera Amsterdam geen enkele saaie seconde. De korte komedies van Massé en Offenbach zitten vol levendigheid en worden niet minder bruisend en op hoog niveau gezongen en geacteerd door de jonge cast.