Ophelia is goed, maar geen opera
Ophelia staat aangemerkt als één van de topvoorstellingen van Operadagen Rotterdam, maar om eerlijk te zijn: de monoloog van Cora Burggraaf lijkt in niets op een opera. Dat zegt overigens niets over de uitvoeringskwaliteit, want die is prima. Beklemmend zelfs.
Ophelia is goed, maar geen opera
Ophelia staat aangemerkt als één van de topvoorstellingen van Operadagen Rotterdam, maar om eerlijk te zijn: de monoloog van Cora Burggraaf lijkt in niets op een opera. Dat zegt overigens niets over de uitvoeringskwaliteit, want die is prima. Beklemmend zelfs.
Ophelia is goed, maar geen opera
Ophelia staat aangemerkt als één van de topvoorstellingen van Operadagen Rotterdam, maar om eerlijk te zijn: de monoloog van Cora Burggraaf lijkt in niets op een opera. Dat zegt overigens niets over de uitvoeringskwaliteit, want die is prima. Beklemmend zelfs.
Ophelia is goed, maar geen opera
Ophelia staat aangemerkt als één van de topvoorstellingen van Operadagen Rotterdam, maar om eerlijk te zijn: de monoloog van Cora Burggraaf lijkt in niets op een opera. Dat zegt overigens niets over de uitvoeringskwaliteit, want die is prima. Beklemmend zelfs.
Canadese opera loopt als een tierelier
De Canadian Opera Company loopt sinds het drie jaar geleden een nieuw operahuis betrok als een tierelier. Voor het derde seizoen op rij was het huis gemiddeld voor 99 procent gevuld. Een knappe prestatie voor een operahuis op het noodlijdende Noord-Amerikaanse continent.
Canadese opera loopt als een tierelier
De Canadian Opera Company loopt sinds het drie jaar geleden een nieuw operahuis betrok als een tierelier. Voor het derde seizoen op rij was het huis gemiddeld voor 99 procent gevuld. Een knappe prestatie voor een operahuis op het noodlijdende Noord-Amerikaanse continent.
Canadese opera loopt als een tierelier
De Canadian Opera Company loopt sinds het drie jaar geleden een nieuw operahuis betrok als een tierelier. Voor het derde seizoen op rij was het huis gemiddeld voor 99 procent gevuld. Een knappe prestatie voor een operahuis op het noodlijdende Noord-Amerikaanse continent.
Canadese opera loopt als een tierelier
De Canadian Opera Company loopt sinds het drie jaar geleden een nieuw operahuis betrok als een tierelier. Voor het derde seizoen op rij was het huis gemiddeld voor 99 procent gevuld. Een knappe prestatie voor een operahuis op het noodlijdende Noord-Amerikaanse continent.
Canadese opera loopt als een tierelier
De Canadian Opera Company loopt sinds het drie jaar geleden een nieuw operahuis betrok als een tierelier. Voor het derde seizoen op rij was het huis gemiddeld voor 99 procent gevuld. Een knappe prestatie voor een operahuis op het noodlijdende Noord-Amerikaanse continent.
Canadese opera loopt als een tierelier
De Canadian Opera Company loopt sinds het drie jaar geleden een nieuw operahuis betrok als een tierelier. Voor het derde seizoen op rij was het huis gemiddeld voor 99 procent gevuld. Een knappe prestatie voor een operahuis op het noodlijdende Noord-Amerikaanse continent.