Athene bouwt nieuw operahuis
ATHENE – De Italiaanse architect Renzo Piano, die wereldwijd grote projecten onder zijn hoede nam, gaat in Athene een nieuw operahuis bouwen. De bouw is onderdeel van een cultureel park, waar ook de nationale bibliotheek gevestigd moet worden.
Athene bouwt nieuw operahuis
ATHENE – De Italiaanse architect Renzo Piano, die wereldwijd grote projecten onder zijn hoede nam, gaat in Athene een nieuw operahuis bouwen. De bouw is onderdeel van een cultureel park, waar ook de nationale bibliotheek gevestigd moet worden.
Athene bouwt nieuw operahuis
ATHENE – De Italiaanse architect Renzo Piano, die wereldwijd grote projecten onder zijn hoede nam, gaat in Athene een nieuw operahuis bouwen. De bouw is onderdeel van een cultureel park, waar ook de nationale bibliotheek gevestigd moet worden.
Athene bouwt nieuw operahuis
ATHENE – De Italiaanse architect Renzo Piano, die wereldwijd grote projecten onder zijn hoede nam, gaat in Athene een nieuw operahuis bouwen. De bouw is onderdeel van een cultureel park, waar ook de nationale bibliotheek gevestigd moet worden.
Ontroerende uitvoering van ontroerende opera
Raar maar waar: er bestaat geen slechte opname van Bergs Wozzeck. Althans, ik ken er geen. Deze opera, die misschien wel de aangrijpendste opera van de vorige eeuw is, weet zich immer te vergezellen van een evenredige ongenaakbaarheid. De muziek is zeer expressief en niet in een definitie samen te vatten. Berg gebruikt zowel de dodekafonie als de zoetste vioolklanken, en wisselt het sprechgesang af met melancholieke ‘aria’s’.
Ontroerende uitvoering van ontroerende opera
Raar maar waar: er bestaat geen slechte opname van Bergs Wozzeck. Althans, ik ken er geen. Deze opera, die misschien wel de aangrijpendste opera van de vorige eeuw is, weet zich immer te vergezellen van een evenredige ongenaakbaarheid. De muziek is zeer expressief en niet in een definitie samen te vatten. Berg gebruikt zowel de dodekafonie als de zoetste vioolklanken, en wisselt het sprechgesang af met melancholieke ‘aria’s’.
Ontroerende uitvoering van ontroerende opera
Raar maar waar: er bestaat geen slechte opname van Bergs Wozzeck. Althans, ik ken er geen. Deze opera, die misschien wel de aangrijpendste opera van de vorige eeuw is, weet zich immer te vergezellen van een evenredige ongenaakbaarheid. De muziek is zeer expressief en niet in een definitie samen te vatten. Berg gebruikt zowel de dodekafonie als de zoetste vioolklanken, en wisselt het sprechgesang af met melancholieke ‘aria’s’.
Ontroerende uitvoering van ontroerende opera
Raar maar waar: er bestaat geen slechte opname van Bergs Wozzeck. Althans, ik ken er geen. Deze opera, die misschien wel de aangrijpendste opera van de vorige eeuw is, weet zich immer te vergezellen van een evenredige ongenaakbaarheid. De muziek is zeer expressief en niet in een definitie samen te vatten. Berg gebruikt zowel de dodekafonie als de zoetste vioolklanken, en wisselt het sprechgesang af met melancholieke ‘aria’s’.
Ontroerende uitvoering van ontroerende opera
Raar maar waar: er bestaat geen slechte opname van Bergs Wozzeck. Althans, ik ken er geen. Deze opera, die misschien wel de aangrijpendste opera van de vorige eeuw is, weet zich immer te vergezellen van een evenredige ongenaakbaarheid. De muziek is zeer expressief en niet in een definitie samen te vatten. Berg gebruikt zowel de dodekafonie als de zoetste vioolklanken, en wisselt het sprechgesang af met melancholieke ‘aria’s’.
Ontroerende uitvoering van ontroerende opera
Raar maar waar: er bestaat geen slechte opname van Bergs Wozzeck. Althans, ik ken er geen. Deze opera, die misschien wel de aangrijpendste opera van de vorige eeuw is, weet zich immer te vergezellen van een evenredige ongenaakbaarheid. De muziek is zeer expressief en niet in een definitie samen te vatten. Berg gebruikt zowel de dodekafonie als de zoetste vioolklanken, en wisselt het sprechgesang af met melancholieke ‘aria’s’.