Recensies

-

Aan het einde van een avond met twee unieke Franse opera’s in de Doelen blijft onvermijdelijk één ding de herinnering domineren: de ontzettend creatieve manier waarop Rieks Swarte L’Enfant et les sortilèges aankleedde. Bij zijn inventiviteit past slechts een staande ovatie en een luid bravo.

Lees meer
Recensies

-

Aan het einde van een avond met twee unieke Franse opera’s in de Doelen blijft onvermijdelijk één ding de herinnering domineren: de ontzettend creatieve manier waarop Rieks Swarte L’Enfant et les sortilèges aankleedde. Bij zijn inventiviteit past slechts een staande ovatie en een luid bravo.

Lees meer
Recensies

-

Aan het einde van een avond met twee unieke Franse opera’s in de Doelen blijft onvermijdelijk één ding de herinnering domineren: de ontzettend creatieve manier waarop Rieks Swarte L’Enfant et les sortilèges aankleedde. Bij zijn inventiviteit past slechts een staande ovatie en een luid bravo.

Lees meer
Recensies

-

Aan het einde van een avond met twee unieke Franse opera’s in de Doelen blijft onvermijdelijk één ding de herinnering domineren: de ontzettend creatieve manier waarop Rieks Swarte L’Enfant et les sortilèges aankleedde. Bij zijn inventiviteit past slechts een staande ovatie en een luid bravo.

Lees meer
Recensies

-

Aan het einde van een avond met twee unieke Franse opera’s in de Doelen blijft onvermijdelijk één ding de herinnering domineren: de ontzettend creatieve manier waarop Rieks Swarte L’Enfant et les sortilèges aankleedde. Bij zijn inventiviteit past slechts een staande ovatie en een luid bravo.

Lees meer
Recensies

-

Aan het einde van een avond met twee unieke Franse opera’s in de Doelen blijft onvermijdelijk één ding de herinnering domineren: de ontzettend creatieve manier waarop Rieks Swarte L’Enfant et les sortilèges aankleedde. Bij zijn inventiviteit past slechts een staande ovatie en een luid bravo.

Lees meer
Recensies

-

Aan het einde van een avond met twee unieke Franse opera’s in de Doelen blijft onvermijdelijk één ding de herinnering domineren: de ontzettend creatieve manier waarop Rieks Swarte L’Enfant et les sortilèges aankleedde. Bij zijn inventiviteit past slechts een staande ovatie en een luid bravo.

Lees meer
Nieuws

-

NEW YORK – Na zes maanden ‘zwangerschapsverlof’ keerde Anna Netrebko gisteren terug bij de Metropolitan Opera, in haar eerste Lucia di Lammermoor. Het was tevens een hereniging met tenor Rolando Villazon. Overweldigend was het echter niet.

Lees meer
Nieuws

-

NEW YORK – Na zes maanden ‘zwangerschapsverlof’ keerde Anna Netrebko gisteren terug bij de Metropolitan Opera, in haar eerste Lucia di Lammermoor. Het was tevens een hereniging met tenor Rolando Villazon. Overweldigend was het echter niet.

Lees meer
Nieuws

-

NEW YORK – Na zes maanden ‘zwangerschapsverlof’ keerde Anna Netrebko gisteren terug bij de Metropolitan Opera, in haar eerste Lucia di Lammermoor. Het was tevens een hereniging met tenor Rolando Villazon. Overweldigend was het echter niet.

Lees meer
DELEN

Home