Uitgeklede Phaëton behoudt overtuigingskracht
De grootsheid, pracht en praal waarmee Jean-Baptiste Lully in Phaëton eer bewees aan zonnekoning Lodewijk XIV, is in een nieuwe productie van Opera Animous vervangen door een intieme sfeer, met vijf instrumentalisten en zes solisten. Een bijzonder experiment, dat ondanks de moeilijkheidsgraad ervan weet te slagen.
Uitgeklede Phaëton behoudt overtuigingskracht
De grootsheid, pracht en praal waarmee Jean-Baptiste Lully in Phaëton eer bewees aan zonnekoning Lodewijk XIV, is in een nieuwe productie van Opera Animous vervangen door een intieme sfeer, met vijf instrumentalisten en zes solisten. Een bijzonder experiment, dat ondanks de moeilijkheidsgraad ervan weet te slagen.
Uitgeklede Phaëton behoudt overtuigingskracht
De grootsheid, pracht en praal waarmee Jean-Baptiste Lully in Phaëton eer bewees aan zonnekoning Lodewijk XIV, is in een nieuwe productie van Opera Animous vervangen door een intieme sfeer, met vijf instrumentalisten en zes solisten. Een bijzonder experiment, dat ondanks de moeilijkheidsgraad ervan weet te slagen.
Uitgeklede Phaëton behoudt overtuigingskracht
De grootsheid, pracht en praal waarmee Jean-Baptiste Lully in Phaëton eer bewees aan zonnekoning Lodewijk XIV, is in een nieuwe productie van Opera Animous vervangen door een intieme sfeer, met vijf instrumentalisten en zes solisten. Een bijzonder experiment, dat ondanks de moeilijkheidsgraad ervan weet te slagen.
Uitgeklede Phaëton behoudt overtuigingskracht
De grootsheid, pracht en praal waarmee Jean-Baptiste Lully in Phaëton eer bewees aan zonnekoning Lodewijk XIV, is in een nieuwe productie van Opera Animous vervangen door een intieme sfeer, met vijf instrumentalisten en zes solisten. Een bijzonder experiment, dat ondanks de moeilijkheidsgraad ervan weet te slagen.
Uitgeklede Phaëton behoudt overtuigingskracht
De grootsheid, pracht en praal waarmee Jean-Baptiste Lully in Phaëton eer bewees aan zonnekoning Lodewijk XIV, is in een nieuwe productie van Opera Animous vervangen door een intieme sfeer, met vijf instrumentalisten en zes solisten. Een bijzonder experiment, dat ondanks de moeilijkheidsgraad ervan weet te slagen.
Muziektheater Transparant presenteert surreële Purcell
Het Belgische Muziektheater Transparant doet graag bijzondere dingen met bestaande opera’s. Vanaf zaterdag 17 januari is hun bewerking van The Fairy Queen van Henry Purcell in Nederland te zien. Een surreële interpretatie van het werk van de Engelse componist.
Muziektheater Transparant presenteert surreële Purcell
Het Belgische Muziektheater Transparant doet graag bijzondere dingen met bestaande opera’s. Vanaf zaterdag 17 januari is hun bewerking van The Fairy Queen van Henry Purcell in Nederland te zien. Een surreële interpretatie van het werk van de Engelse componist.
Muziektheater Transparant presenteert surreële Purcell
Het Belgische Muziektheater Transparant doet graag bijzondere dingen met bestaande opera’s. Vanaf zaterdag 17 januari is hun bewerking van The Fairy Queen van Henry Purcell in Nederland te zien. Een surreële interpretatie van het werk van de Engelse componist.
Muziektheater Transparant presenteert surreële Purcell
Het Belgische Muziektheater Transparant doet graag bijzondere dingen met bestaande opera’s. Vanaf zaterdag 17 januari is hun bewerking van The Fairy Queen van Henry Purcell in Nederland te zien. Een surreële interpretatie van het werk van de Engelse componist.