Maestro Jules verzorgt perfecte Mahler 8
In maart 1912 klonk Mahlers ‘Symphonie der Tausend’ voor het eerst in het Amsterdams Concertgebouw. Er volgden vele uitvoeringen, maar altijd door beroepsorkesten. Op donderdag 30 november zat op het Concertgebouwpodium voor het eerst een amateurorkest, het Philips Symfonie Orkest, klaar voor Mahler 8.
Maestro Jules verzorgt perfecte Mahler 8
In maart 1912 klonk Mahlers ‘Symphonie der Tausend’ voor het eerst in het Amsterdams Concertgebouw. Er volgden vele uitvoeringen, maar altijd door beroepsorkesten. Op donderdag 30 november zat op het Concertgebouwpodium voor het eerst een amateurorkest, het Philips Symfonie Orkest, klaar voor Mahler 8.
Maestro Jules verzorgt perfecte Mahler 8
In maart 1912 klonk Mahlers ‘Symphonie der Tausend’ voor het eerst in het Amsterdams Concertgebouw. Er volgden vele uitvoeringen, maar altijd door beroepsorkesten. Op donderdag 30 november zat op het Concertgebouwpodium voor het eerst een amateurorkest, het Philips Symfonie Orkest, klaar voor Mahler 8.
Maestro Jules verzorgt perfecte Mahler 8
In maart 1912 klonk Mahlers ‘Symphonie der Tausend’ voor het eerst in het Amsterdams Concertgebouw. Er volgden vele uitvoeringen, maar altijd door beroepsorkesten. Op donderdag 30 november zat op het Concertgebouwpodium voor het eerst een amateurorkest, het Philips Symfonie Orkest, klaar voor Mahler 8.
Maestro Jules verzorgt perfecte Mahler 8
In maart 1912 klonk Mahlers ‘Symphonie der Tausend’ voor het eerst in het Amsterdams Concertgebouw. Er volgden vele uitvoeringen, maar altijd door beroepsorkesten. Op donderdag 30 november zat op het Concertgebouwpodium voor het eerst een amateurorkest, het Philips Symfonie Orkest, klaar voor Mahler 8.
Maestro Jules verzorgt perfecte Mahler 8
In maart 1912 klonk Mahlers ‘Symphonie der Tausend’ voor het eerst in het Amsterdams Concertgebouw. Er volgden vele uitvoeringen, maar altijd door beroepsorkesten. Op donderdag 30 november zat op het Concertgebouwpodium voor het eerst een amateurorkest, het Philips Symfonie Orkest, klaar voor Mahler 8.
Maestro Jules verzorgt perfecte Mahler 8
In maart 1912 klonk Mahlers ‘Symphonie der Tausend’ voor het eerst in het Amsterdams Concertgebouw. Er volgden vele uitvoeringen, maar altijd door beroepsorkesten. Op donderdag 30 november zat op het Concertgebouwpodium voor het eerst een amateurorkest, het Philips Symfonie Orkest, klaar voor Mahler 8.
Maestro Jules verzorgt perfecte Mahler 8
In maart 1912 klonk Mahlers ‘Symphonie der Tausend’ voor het eerst in het Amsterdams Concertgebouw. Er volgden vele uitvoeringen, maar altijd door beroepsorkesten. Op donderdag 30 november zat op het Concertgebouwpodium voor het eerst een amateurorkest, het Philips Symfonie Orkest, klaar voor Mahler 8.
Maestro Jules verzorgt perfecte Mahler 8
In maart 1912 klonk Mahlers ‘Symphonie der Tausend’ voor het eerst in het Amsterdams Concertgebouw. Er volgden vele uitvoeringen, maar altijd door beroepsorkesten. Op donderdag 30 november zat op het Concertgebouwpodium voor het eerst een amateurorkest, het Philips Symfonie Orkest, klaar voor Mahler 8.
Ontwapenende Lemieux zingt Berlioz
De Canadese alt Marie-Nicole Lemieux gaf donderdagavond een prachtige lezing van Berlioz’ liederencyclus Les nuits d’été bij het Orchestre Métropolitain de Montréal, dat te gast was in De Doelen Rotterdam.